سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

زیباترین سواحل شهر پاتایا

پاتایا شهری ساحلی است که دارای سواحل جذاب زیادی است . در سواحل پاتایا انواع تفریحات و سرگرمی ها وجود دارد . می توانید با انتخاب سواحل ساعتهای خوبی را سپری کنید و از لحظه لحظه سفرتان لذت ببرید . در ادامه مطلب با زیباترین سواحل شهر پاتایا آشنا خواهید شد . تنها کافی است آنها را به خاطر بسپارید .

   
 ساحل پاتایا

از مهمترین سواحل تایلند پاتایاست . ساحل چهار کیلومتری پاتایا ، در طول روز پر از فعالیت های سرگرم کننده و در شب پر از شگفتی. ساحل پاتایا به سه قسمت اصلی تقسیم شده است. ساحل شمالی پاتایا ارام ترین قسمت آن است . 

 

ساحل جومتین

ساحل Jomtien در جنوب پاتایا می باشد به یکی از محبوب ترین سواحل پاتایا تبدبل شده است . این ساحل تایلند یک ساحل خانوادگی ایده ال است و شامل انواع فعالیت های خانواده مانند والیبال ساحلی، جت اسکی برای اجاره، و یا استراحت در یک صندلی راحتی می باشد .

 

ساحل ناکولا

در ساحل Naklua کمتر رستوران ها، هتل ها و استراحتگاه یافت می شود. در نتیجه این ویژگی آن را بسیار صلح آمیز و آرام کرده است است. ساحل Naklua یک محل مناسب برای لذت بردن از غذاهای دریایی تازه برای ناهار، بازدید از پارک های محلی ، وفروشگاه هایی در بازار شب با قیمت های محلی است .

 

ساحل کو لن

ساحل کوه لن در قسمت جنوب پاتایا واقع شده است و از بقیه ی سواحل دور است . این ساحل بسیارتمیز است و همانند یک بهشت کوچک میباشد .آب این جزیره بسیار روشن و شفاف است . شما میتوانید از طریق غواصی و یا سوار شدن در قایق هایی با کف شیشه ای مرجان های دریایی این جزیره را ببینید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.