سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

هشدارهای سفر به تایلند

تایلند از جمله کشورهایی است که برخی از گردشگران می ترسند به آنجا سفر کنند . البته حق هم دارند چیزهایی که درباره تایلند شنیده اند باعث شده است که با اکراه در مورد سفر به تایلند صحبت کنند . در ادامه مطلب هشدارهای سفر به تایلند آمده است که می توانید با رعایت کردن آنها با خیال راحت چمدان هایتان را ببندید و راهی تایلند ، سرزمین لبخندها و زیبایی شوید . 

ادامه مطلب ...

مراکز محبوب ماساژ در بانکوک

در  شهر بانکوک مراکز اسپا و ماساژ زیادی وجود دارد . در اینجا با مراکز محبوب ماساژ در بانکوک آشنا خواهید شد . 

1. مغازه های محلی ماساژ
نمی توانید در پیاده روهای بانکوک قدم بزنید و مغازه های مخصوص ماساژ را نبینید . مغازه های ماساژ معمولا چند طبقه اند و در طبقه همکف آنها ردیف هایی از صندلی چیده شده اند که افرادی در انتظار ماساژ نشسته اند . 
2. انجمن گیاهان دارویی آسیا
انتخاب انجمن گیاهان دارویی آسیا انتخابی هوشمندانه برای کسانی است که می خواهند از خدمات ماساژ به نحو احسن استفاده کنند . انتخاب زمان ، مدت ماساژ در این مراکز به انتخاب خود شماست . پذیرش شما به زبان انگلیسی خواهد بود . 
3. ماساژ تایلندی در معبد وات پو 
تای ماساژ قرن هایست در وات پو ریشه دارد و این معبد در مهارت های ماساژ آبدیده شده اند . پس از بازدید از معبد در هوای مطبوع به مرکز ماساژ بروید و خستگی روزانه تان را به فراموشی بسپارید . 
4. هلث لند 
هلث لند یکی از مراکزی است که برای ماساژ توصیه می شود . داخل مرکز کمی شبیه بیمارستان است و به زبان محلی صحبت می شود . ماساژ با کیفیت بالا و واقعی در اینجا هر دو ساعت 500 بات است . 
5. ماساژ توسط نابینایان
گفته می شود که نابینایان در هنگام ماساژ دادن به دلیل عدم دید ، هماهنگی بیشتری با بدن شما دارند و این در ماساژ بهتر است . مراکز ماساژ نابینایان در بانکوک وجود دارد که برای افراد نابینای در جستجوی کار بسیار عالی است . 

مهمترین جاذبه های خارق العاده تایلند

1- آداب و رسوم

آماده سازی غذاهای برنجی ، انواع دسرهای عجیب و غریب و تحویل دادن به راهبان بودایی بخش جدایی ناپذیری از شیوه زندگی در تایلند است . بخش عمده ای از فرهنگ تایلندی اهمیت بودیسم را در جریان طبیعی زندگی نشان می دهد .


2- ماساژ تایلندی و اسپا

تایلند مترادف با سلامتی است . ماساژ تایلندی و اسپا در سراسر جهان مشهور هستند و اکنون بخش مهمی از گردشگری تایلند نیز به شمار می روند . برای کسانی که به دنبال آرامش و انرژی های ذهنی و جسمی خود هستند و سلامت خود را در بین زیبایی های طبیعت زیبایی ترسیم می کنند ، تایلند جایی است که باید بروند .


3- جشنواره ها

تایلندی ها دوست دارند جشن بگیرند و تقویم خود را با جشن های متعددی در طول سال تنظیم کرده اند . جشن آب ، سال نو را در تقویم تایلندی نشان می دهد و در 13 تا 15 آوریل جشن گرفته می شود .

پایان غسل تعمید بودایی با یکی از رویدادهای برجسته ترین تایلند به نام “مسابقه قایقرانی بین قایق سواری در رودخانه چائو فرایا” در ماه سپتامبر جشن گرفته می شود.


4- جاذبه های تاریخی

درست است که جشنواره های تایلند از فرهنگ های مختلف نشات گرفته است . اما این واقعیت را نباید کتمان کرد که در سایت های تاریخی تایلند تاثیر بزرگترین تمدن های تایلند ، هند و چین را می توان دید . تایلند دارای مکان های تاریخی زیادی است که بعضی از آن های به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده اند . 


5- سواحل

در فیلم های عجیب و غریب دیده اید – ترانه ی رویایی با سواحل زرق و برق دار در پس زمینه . خوب ، این یک رویا نیست، این سواحل واقعی هستند و می توانند در تایلند پیدا شوند! لذت بردن از خورشید ، شنی و سرسبز بودن سواحل تایلند .


7- طبیعت

سبز بسیار زیبا … آبی بی نظیر … قهوه ای خشن … و رنگ نیمه شب – بخشی از تصویر از زیبایی های تایلند است . بر روی یک فیل سوار شوید و چشم اندازهای الهام بخش حیات وحش امفانگ و تانگ یای لذت ببرید ؛ یا به آرامی روی یک قایق بامبو در امتداد رودخانه چیانگ مای حرکت کنید . 

آکواریوم پوکت - Phuket Aquarium

آکواریوم پوکت Phuket Aquarium که یکی از بهترین دیدنی های پوکت به حساب می آید, توسط 30 بشکه بزرگ آب تازه و شور زیستگاهی همانند دریا ایجاد کرده است تا ماهی های این اکواریوم به راحتی در آن زیست کند. البته این آکواریوم نمونه کوچکی از زندگی دریایی آبزیان است اما وجود موجودات مختلف همانند مارماهی، کوسه ، نهنگ، خرچنگ، انواع و اقسام ماهی های تزیینی زیبایی آکواریوم پوکت را چند برابر کرده است.

ادامه مطلب ...

زیباترین سواحل شهر پاتایا

پاتایا شهری ساحلی است که دارای سواحل جذاب زیادی است . در سواحل پاتایا انواع تفریحات و سرگرمی ها وجود دارد . می توانید با انتخاب سواحل ساعتهای خوبی را سپری کنید و از لحظه لحظه سفرتان لذت ببرید . در ادامه مطلب با زیباترین سواحل شهر پاتایا آشنا خواهید شد . تنها کافی است آنها را به خاطر بسپارید .

  
ادامه مطلب ...