سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

هتل اونانگ بان جو کرابی

هتل اونانگ بان جو کرابی یکی از هتل های تایلند است که در کرابی قرار دارد و مورد توجه گردشگران تور تایلند قرار دارد . در این هتل خدمات بسیاری به میهمانان ارائه می شود . اگر تمایل داشته باشید ، ترانسفر فرودگاه در اختیارتان قرار خواهد گرفت . این هتل رستوران های متعددی دارد که شما ذائقه ای داشته باشید ، میتوانید از رفتن به آنجا راضی باشید . 

هتل بان جو یکی از محبوب ترین هتل های آئوناگ کرابی است . این هتل به میهمانان خود دوچرخه اجاره می دهد . از دیگر خدمات هتل شستن لباس های تان می باشد .  این هتل از هتل های ارزان قیمت تایلند است ، بنابراین اگر قصد صرفه جویی در هزینه هایتان را داشته باشید ، این هتل انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود . 

امکانات هتل اونانگ بان جو کرابی

  • خدمات ATM
  • لاندری
  • کرایه اتومبیل
  • امکان دریافت بلیط
  • تورهای داخلی
  • انتقال از فروگاه
  • امکان تهیه نهار
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • سالن غذا خوری
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • کرایه دوچرخه

اخذ ویزای تایلند برای سفر نوروز 96

تایلند به یکی از کشورهایی است که در صنعت گردشگری در حال پیشرفت بسیار است. آب و هوای دلپذیر، دیدنی های باستانی و معابد فراوان، فرهنگ غنی و سرگرمی های جذاب باعث محبوبیت تور تایلند بوده است. برای ورود به تایلند، ویزای تایلند از ضروریات است. ویزای تایلند در چند نوع توریستی، تجاری، ویزای بازنشستگی تایلند و ویزای تحصیلی - دانشجویی تایلند برای دانشجویان و معلمان صادر می گردد.

ویزای تایلند

 

ویزای توریستی تایلند

ویزای توریستی برای گردشگران صادر می شود و به صورت یک بار ورود و دو بار ورود می باشد. مدت اعتبار ویزای یک بار ورود که ویزای کوتاه مدت تایلند نیز نامیده می شود، سه ماه پس از صدور است و مسافر مجاز است 58 روز در تایلند اقامت کند. مدت اعتبار ویزای 2 بار ورود، 6 ماه است. یعنی مسافر مجاز است 2 بار به تایلند وارد شود و هر بار هم 58 روز اقامت کند. در ویزای توریستی همچنین مجاز هستید 30 کیلوگرم بار جابه جا کنید.

 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی تایلند

کپی گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی
یک قطعه عکس جدید 3×4 رنگی – تمام رخ – بدون عینک
اصل گذر نامه
اصل و کپی بلیط
واچر هتل برای کل مدت اقامت
تکمیل کردن 1 برگ فرم صدور ویزا
جهت تحویل و دریافت مدارک حضور صاحب گذرنامه الزامی است



 

 

ویزای تجاری تایلند

ویزای تجاری به ویزای بلندمدت نامیده می شود. این نوع ویزا برای کسانی صادر می شود که قصد تجارت با تایلند را داشته باشند. مقررات اخذ آن با ویزای توریستی متفاوت است. حضور متقاضی در هنگام مصاحبه ضروری است. دعوتنامه برای ویزای تجاری الزامی است.

توجه کنید که برای کار کردن در تایلند علاوه بر ویزای تجاری باید مجوز کار (Work Permit) داشته باشید. اگر فقط ویزای تجاری داشته باشید ولی مجوز کار نداشته باشید ممکن است از تایلند اخراج شوید و یا به زندان بیافتید. با توجه به قوانین تایلند، شما ابتدا باید یک ویزا غیر مهاجرتی تایلند داشته باشید تا بتوانید برای مجوز کار اقدام کنید.

توجه: با اخذ ویزای توریستی حق تجارت ندارید. در صورتی که اقدام به این کار کنید، با شما طبق قانون برخورد می شود.

 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تجاری تایلند

دعوتنامه
ارائه دعوت نامه معتبر از شرکت تجاری مربوطه در تایلند
یک قطعه عکس جدید 3×4 رنگی – تمام رخ – بدون عینک
کپی گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی
یک نسخه کپی از صفحه اول شناسنامه
اصل گذر نامه
اعتبار گذرنامه حتما باید بیشتر از شش ماه باشد
تکمیل کردن 1 برگ فرم صدور ویزا
کد اقتصادی شرکت مربوطه در تایلند
جهت تحویل و دریافت مدارک حضور صاحب گذرنامه الزامی است

 

ویزای بازنشستگی تایلند

این نوع ویزا برای افرادی است که می خواهند به صورت بازنشسته در تایلند اقامت داشته باشند. این نوع ویزا برای متقاضیان با 50 سال سن تمام و بالاتر صادر خواهد شد و در صورت تمایل جهت اقامت در تایلند هر ساله قابل تمدید خواهد بود.


ویزای تایلند

 

ویزای تحصیلی - دانشجویی تایلند

مخصوص دانشجویان و معلمان می باشد. این نوع ویزا برای افراد بالای 12 سال سن است. اخذ این نوع ویزا طی 5 مرحله صورت می گیرد. اگر از قوانین اداره مهاجرت آگاهی داشته باشید، اخذ این نوع ویزا بسیار ساده است. حتما قبل از اقدام به اخذ این ویزا از دانشگاهی که می خواهید پذیرش بگیرید، تماس گرفته و از شرایط و اطلاعات اخذ ویزا دانشجویی تایلند آگاه شوید.

ویزای تایلند

مراحل اخذ ویزای دانشجویی تایلند

ثبت نام در دانشگاه
نامه پذیرش (Letter of Admission)
اقدام برای ویزا
اولین ویزای یکساله دانشجویی شما تنها 90 روز اعتبار خواهد داشت
اطلاع محل اقامت هر 90 روز یکبار

توجه به نکات زیر الزامی است:

ویزای تایلند به صورت عادی و فوری صادر می شود. صدور ویزای عادی در حدود یک هفته و ویزای فوری یک یا دو روز طول می کشد. اگر هم قصد داشتید بیشتر از زمان قانوی در تایلند بمانید، باید به اداره مهاجرت رفته و درخواست تمدید یا تغییر ویزا را بدهید.

اگر در طول اقامت در تایلند، تصمیم به سفر کوتاهی به خارج از تایلند داشته باشید، باید به اداره مهاجرت رفته و اجازه ورود مجدد بگیرید. مدارک لازم برای ورود مجدد عبارتند از :

کپی گذرنامه ( صفحه‌ی اصلی، صفحه‌ی ویزا و مهر آخرین ورود)
فرم تکمیل شده TM-۸ که در اداره مهاجرت به شما داده می‌شود.
پرداخت مبلغی حدود ١٠٠٠ بات برای یک‌ بار ورود مجدد و ٣٨٠٠ بات برای چند بار ورود مجدد.

ماندن در تایلند بیشتر از مدت زمان ویزا، خلاف قانون است. هیچ فرقی ندارد که یک روز بیشتر مانده اید یا یک ماه. اگر پلیس تایلند متوجه اقامت غیر قانونی تان شود، به شدت با شما برخورد خواهد شد و دچار دردسر می شوید. اولین مرحله برای درخواست ویزای تایلند، تکمیل فرم تقاضاست. این فرم را از سایت سفارت تایلند در تهران می توانید تهیه کنید. پس از تکمیل فرم با مدارک لازم به سفارت مراجعه کنید. مدارک لازم که علاوه بر فرم تقاضای ویزا باید به بخش ویزای کنسولگری پادشاهی تایلند تحویل داده شود.

توجه : از تاریخ اول دسامبر 2016 (11 آذر 95) تا 28 فوریه 2017 (10 اسفند 95) برای ایرانیان ویزای تایلند رایگان می باشد. این نوع ویزا مخصوص ویزاهای یک بار ورود توریستی است.

آدرس سفارت تایلند در تهران : بهارستان – پارک امین الدوله – شماره 4

منبع: http://www.irtg.ir