سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

معرفی سواحل چاونگ در سامویی

چاونگ یکی از معروفترین ساحل های سامویی است که گستره وسیعی از شن های پودری سفید رنگ را در بر دارد. این خلیج پهناور از مدت ها قبل نقطه مرکزی برای توسعه صنعت توریسم به حساب می آید . پنج کیلومتر جادویی مثل یک هلال ماه در کنار دریا وجود دارد که خشکی های صخره ای دو انتهای آن را بسته است. 

 
ادامه مطلب ...

معبد سادات و تاب غول آسا در بانکوک

معبد سادات بانکوک جزو 6 معبد برتر کشور تایلند است . یکی از غول پیکرترین مجسمه های بودا در این معبد قرار دارد . جنس آن از طلاست و حدود 21 متر طول دارد .  معبد سادات و تاب غول آسا در قلب شهر بانکوک واقع شده اند. این دو مکان در نزدیکی منطقه شهرک چینی ها در بانکوک قدیم و چهارراهی که تاب غول آسا در آن قرار دارد، واقع شده اند. گفته می شود این چهارراه یکی از شلوغ ترین چهارراه های شهر بانکوک است .


 

ادامه مطلب ...

مهمترین تفریحات در پاتایا

پاتایا یکی از مهمترین شهرهای تایلند است که سالانه میزبان توریست های زیادی از سرتاسر جهان است . سایت های تاریخی از جمله معابد باشکوه ، سواحل زیبای پاتایا و جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد ، همه سعی در جلب رضایت توریست ها دارد . از دیگر جاذبه های پاتایا تفریحات فراوان آن است که خاطره های مهیجی رادر ذهنتان ثبت خواهد کرد . در ادامه مطلب می توانید مهمترین تفریحات در پاتایا را ببینید . 

 

 
 

ادامه مطلب ...