سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

بهترین تورهای روزانه در تایلند

در سفر به کشور تایلند اگر می خواهید حداکثر استفاده را از دیدنی های و جاذبه های تایلند ببرید ، می توانید از تورهای روزانه تایلند استفاده کنید . در ادامه مطلب شما را با بهترین تورهای روزانه در تایلند آشنا خواهیم کرد . آنها را به خاطر بسپارید . 

بهترین تورهای روزانه تایلند

 
  

5- تور بازار شناور بانکوک

بهترین تورهای روزانه تایلند 

یکی از شگفتی های واقعی تایلند ، بازار شناور آن است . برخلاف هر چیز دیگری در این سیاره ، این بازارها فروشندگان محلی را به نمایش گذاشته و همچنین اعتماد باورنکردنی مردم تایلندی را در مسیرهای آبی به دنبال دارد . برای یک روز نیمه وقت به یاد ماندنی در بانکوک ، گشت در بازار شناور Damnoen Saduak ، با یک کروز قایق ، انتخاب مناسبی است .شرکت کنندگان در تور یک سفر راحت دو ساعته به بازار Damnoen Saduak خواهند داشت .

بازارهای شناور در ابتدا در قرن نوزدهم شکل گرفتند ، زمانی که پادشاه راما چهارم ساخت کانال هایی را ایجاد کرد . برای دهه ها ، این بازارها محل اولیه ای بودند که ساکنان خرید و فروش می کردند . خانه های استیل هنوز هم در لبه آب پابرجا هستند ، که برای مردم محلی امکان خرید در بالای آب را فراهم می کند . امروز بازار Damnoen Saduak یکی از مهمترین نقاط توریستی است .

بازار شناور بانکوک 

در Damnoen Saduak ، سوار بر قایق های طویل می شوید و در میان بازار رنگارنگ حرکت می کنید .فرصتی برای جستجو در بازار ، چانه زنی و خرید برای چیزهایی مانند سوغاتی های دست ساز و محصولات تازه خواهید داشت . همچنین امکان استفاده از قایق های کوچکتر از طریق کانال ها وجود دارد ، جایی که شما می توانید توقف کنید تا فروشنده های سنتی نیز محصولات خود را از قایق ها بفروشند . در بازگشت به بانکوک ، خریدتان را با سایر شرکت کنندگان در تور مقایسه کنید و از مناظر روستایی تایلند لذت ببرید .


4- تور جزایر فی فی پوکت

بهترین تورهای روزانه تایلند

اگر چه پوکت زیبا و جذاب است ، اما تنها مقصدی که دارای مناظر نفس گیر است ، نیست . خوشبختانه ، پیدا کردن دیگر مقاصد ساحلی فوق العاده در تایلند با سواحل زرق و برق دار آسان است . جزایر Phi Phi تنها 25 مایل در امتداد دریای اندام قرار دارند . مناظر خیره کننده جزایر فی فی ، یک مقصد عالی برای روز اکتشاف ، زیبایی و سرگرمی است . با انتخاب تور جزایر فی فی از هتل محل اقامت خود به طور مستقیم به اسکله اصلی خواهید رفت و از آنجا با یک قایق سریع ، در کمتر از یک ساعت به جزایر Phi Phi خواهید رسید .

هنگامی که به Phi Phi می روید ، می توانید یک روز با شکوه را در بهترین جزایر تایلند سپری کنید . می توانید از صخره های چشمگیر که از خلیج شنی مایا محافظت می کنند ، عکس بگیرید و یا در آب های روشن و گرم شنا کنید . ناهار ساحلی سنتی در رستوران جزیره را هرگز فراموش نخواهید کرد .

خوردن غذاهای دریایی ، محصولات تازه ، دیدن مناظر شگفت انگیز و لذت بردن از شنا ، اسنورکلینگ و ... از ویژگی های این تور است . در پایان روز با یک قایق سرعت بالا به پوکت برمیگردید .


3- سفر روزانه از بانکوک به پل رودخانه کوای با خط مرگ

بهترین تورهای روزانه تایلند 

نقش تایلند در جنگ جهانی دوم اغلب نادیده گرفته می شود ، اما جنگ تأثیر زیادی بر مردم و تاریخ آنها داشته است . اگر شما یک حامی تاریخ جنگ یا یک علاقه مندان به راه آهن هستید ، با انتخاب تور روزانه به رودخانه کوای اطلاعات بیشتری کسب کنید . با این تور شما فرصتی برای سوار شدن بر راه آهن تایلند - برمه خواهید داشت ، که با عنوان خط مرگ شناخته می شود ، جایی که زندانیان بی شماری در چند دهه گذشته رفته اند . این یک تجربه مبهم و خاطره انگیز است که یک نگاه اجمالی به بخش غم انگیز اما قابل توجهی از تاریخ تایلند دارد .


جزییات تور رودخانه کوای

با انتخاب تور از هتل خود در بانکوک سوار می شوید و همراه با یک مربی مسیری 90 دقیقه ای به سمت غرب رانندگی خواهید کرد تا به کانچانبوری برسید . در طول مسیر از شیشه اتومبیل دیدن زیبایی های تایلند را فراموش نکنید . مسیر دارای نواحی نیشکر تا پلات برنج و حتی مزارع آناناس می باشد .

بهترین تورهای روزانه تایلند 

در کانچانابوری به گورستان خواهید رفت و از گورهای سربازان متفقین جنگ جهانی دوم دیدن خواهید کرد و در موزه جنگ JEATH در مورد زندانیان جنگ بیشتر خواهید دانست . همچنین این فرصت را دارید تا پل واقعی رودخانه کووی را ببیند . این پل که در فیلم ها ، کتاب ها و نمایش های تلویزیونی نمایش داده شده است ، با استفاده از زندانیان جنگ ساخته شد ، و توسط ژاپنی ها در تلاش های خود برای شکست دادن برمه متوقف شد .

سوار قایق خواهید شد و از رودخانه کوای عبور می کنید و به پل مشهور می رسید . سپس وقت آن رسیده است که قطار معروف خط مرگ را سوار شوید . در حالی که داستان های تکان دهنده ای مربوط به دهه های قدیمی قطار وجود دارد ، امروزه سفر با سوار شدن به این قطار مناظر فوق العاده ای در انتظار شماست . در پایان تور غذای سنتی تایلندی خواهید خود و پس از آن به هتل تان در بانکوک برمی گردید .


2- تور قایقرانی خلیج فانگ نا از پوکت

بهترین تورهای روزانه تایلند 

جزیره پوکت در تایلند یک گنج واقعی است ، و یک مقصد با سواحل خیره کننده ، غذاهای باور نکردنی و بدون توقف برای تفریح . یکی از راه های هیجان انگیز برای کشف این جزیره ، تور غارهای قایقرانی در خلیج فانگ نا است .

در شروع تور با یک ون از هتل تان خواهید رفت و از آنجا به سمت نواحی جنوبی جزیره پوکت خواهید رفت . خلیج Phang Nga فوق العاده مشهور است و می توانید آن را در تصاویر بسیاری از کتاب ها ، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ببینید . این خلیج پس زمینه چند صحنه از فیلم مشهور "مردی با تفنگ طلایی" است .

در طول سفر یک راهنکای حرفه ای شما را همراهی می کند . شما این امکان را دارید که از طریق آبهای خلیج Phang Nga و دریاچه های آرام ، به تونل های تازه کشف شده و غارهای دریایی برسید . در این سفر شانس زیادی برای دیدن مناظر شگفت انگیز در آب وجود دارد ، شنا در سواحل آرام در میان زیباترین آب های جهان بسیار خاطره انگیز خواهد بود .

خلیج Phang Nga در حال حاضر یک پارک محافظت شده است ، که همراهی با یک تور بهترین راه ممکن برای کشف منطقه است . پس از انتهای روز ، به هتل خود در پوکت باز خواهید گشت .


1- سفر روزانه از بانکوک به آیوتایا از رودخانه کروز

بهترین تورهای روزانه تایلند 

شهر بانکوک نمونه ای خیره کننده از مهمان نوازی و تاریخ تایلند است . برای ماجراجویی بیشتر ، زمانی را برای صرف وقت در رودخانه چائو فرایا اختصاص دهید . این رودخانه بخش بزرگی از فرهنگ محلی است . بازدید از شهر آیوتا همچنین این سفر تاریخی را تکمیل خواهد کرد .

با شروع سوار ماشین می شوید و به سمت شمال حرکت می کنید . فاصله بانکوک تا آیوتایا در حدود یک ساعت رانندگی است . برای 400 سال ، آیوتایا پایتخت سیام بوده و دارای میراث فوق العاده غنی برای مردم تایلند و فرهنگ آن است . هنگامی که وارد این شهر تاریخی می شوید و از مهمترین معابد منطقه دیدن خواهید کرد . از بین ویرانه های باستانی کاخ سلطنتی قدم بزنید و Wat Phra Si Sanphet ، بزرگترین معبد دیدن کنید .

در Wat Phanan Choeng ، مجسمه نشسته بودا را خواهید دید . فراتر از معابد ، فرصتی برای تحسین قصر تابستانی پادشاه راما IV ، که دارای یک ترکیب غیر معمول از سبک های معماری و طراحی است ، را خواهید یافت .

پس از یک ناهار خوشمزه در ایوتایا ، به بانکوک باز خواهید گشت . سوار بر قایق خواهید شد و در امتداد رودخانه حرکت خواهید کرد . این یک راه واقعا عالی برای دیدن معبدهای معروف در رودخانه است و شما مناظر فوق العاده ای نسبت خواهید دید . در آخر شما را به هتل برمی گردانند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.