سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

باغ پروانه پنانگ

باغ پروانه پنانگ

Penang Butterfly farm

مزرعه پروانه های پنانگ واقع در مالزی یکی از بهترین دیدنی های مالزی است که مجموعه بزرگی از پروانه های استوایی و همچنین حشرات کمیاب استوایی، عقرب، مار، ماهی،سوسمار،و سایر خزندگان را شامل میشود .همچنین گالری هنر و هنرهای مصنوعی،فروشگاه سوغات و کافه که بسیار جذاب است در باغ پروانه پنانگ قرار دارد.درهای این مزرعه در 365 روز سال به روی بازدیدکنندگان باز است. برای بازدید از این مزرعه در تور مالزی ما شرکت کنید.
http://malaysia12.com

باغ پروانه ها پنانگ

http://malaysia12.comمزرعه پروانه پنانگ به عنوان یک موزه زنده، با هدف آموزش عموم مردم و فراهم کردن یک مرکز تحقیقاتی به منظور توسعه روش های پرورش تاسیس شده است.

http://malaysia12.com

مزرعه پروانه پنانگ

http://malaysia12.comمزرعه پروانه پنانگ در حال حاضر دارای مجموعه ای از 4000 پروانه از 120 گونه مختلف است، از جمله پروانه های نادر هندی (paralekta Kallima Leafl) و پروانه زرد بال (Troides Helena)

http://malaysia12.com

باغ پروانه ها پنانگ

http://malaysia12.comساعات کاری از دوشنبه تا جمعه از 9 صبخ تا 5:30 بعدازظهر و در آخر هفته ها (شنبه و یکشنبه) و در تعطیلات عمومی از 9 صبح تا 6 بعدازظهر می باشد.

باغ پروانه پنانگ

باغ پروانه پنانگ

http://malaysia12.com

باغ پروانه ها پنانگ

هتل بان بو ریزورت پوکت

هتل بان بو ریزورت پوکت

Baan Boa Resort

هتل ساحلی بان بو ریزورت پوکت از هتل های 3 ستاره پوکت میباشد . و در 3 متری ساحل پاتونگ واقع شده. برای استراحت در کنار ساحل در تور تایلند ما شرکت کرده و این هتل تفریحی را رزرو کنید.به علاوی این هتل با بازارپاتونگ 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. و دسترسی شما مهمانان به مراکز خرید پوکت نیز با اقامت در این هتل آسان میشودو همچنین 45 دقیقه رانندگی با فرودگاه بین الملی پوکت فاصله دارد.دسترسی به وای فای و پارکینگ در این هتل تفریحی رایگان است این هتل تفریحی و 3 ستاره، امکانات رفاهی و خدمات متنوعی را به میهمانان خود ارائه می دهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.هتل همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره میدهد.بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده ؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید.به محض ورود به هتل کارهای پذیرش مسافران انجام خواهد شد.رستوران های مختلف هتل آماده اند تا هر سلیقه ای را راضی نگهدارند.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.لباس هایتان برای شستشو به لباسشویی هتل بسپارید.

  • ریلکسیشن با ماساژ
  • استخر روباز
  • استخر سرباز (تمام فصول)
  • کرایه دوچرخه
  • سالن غذا خوری
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • کرایه اتومبیل
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • نظافت اتاق
  • تورهای داخلی
  • انتقال از فروگاه
  • کافی شاپ
  • لاندری

مرکز گلف Chimelong

مرکز گلف Chimelong

در حال حاضر مرکز گلف Chimelong بزرگترین مرکز تمرین گلف در جهان به حساب می رود. این مرکز زمینی به مساحت بیش از 0.12 مایل را در برگرفته است . در این مرکز بیش از 100 استاندارد بین المللی ، زمین های با مساحت بالا، زمین های اختصاصی ، فایر وی ها وجود دارند. و علاوه بر این ها 0.3 هکتار زمین های چمن اضافی بزرگ نیز وجود دارند که می توانند به صورت همزمان برای بالا بردن مهارت های گلف افراد مورد استفاده قرار گیرند. در کنار اینها ، بیش از 50 فایر وی آموزشی حرفه ای برای تازه کارها برای یادگاری مهارت های اولیه وجود دارد.
این مرکز ، از همکاری برخی از ورزشکاران حرفه ای این رشته از هنگ کنگ برای بهتر کردن مهارت علاقه مندان به این بازی بهره می برد.علاوه بر آنچه گفته شد ، مرکز تفریحی Chimelong گوانجو ، 2 هتل و یک رستوران با غذای محلی دارد. نام این هتل ها : هتل Chimelong ، هتل Xiangjiang Fanyu و نام رستوران Xiangjiang است. بازدید این محل از نزدیک مطمئناً لذتی بیش از حد توصیف را به شما خواهد داد.

مرکز خرید بیگ سی پاتایا

مرکز خرید بیگ سی پاتایا

Big C shopping center pattaya

مرکز خرید بیگ سی در جاده دوم و در نزدیکی شوی آلکازار قرارد دارد. این مجموعه یکی دیگر از مراکز خرید پاتایا تایلند میباشد. در این مرکز خرید انواع و اقسام لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و غیره با قیمت مناسب یافت می شود.همچنین در اطراف آن رستوران هایی مختلفی نیز قرار گرفته است. مرکز خرید بیگ سی از بهترین مراکز خرید تایلند و مراکز خرید در پاتایاست.د. همچنین در هنگام خرید نگران گرسنگی نباشید که در اطراف آن رستوران های خوبی نیز قرار گرفته است. شما می توانید انواع محصولات با کیفیت و با قیمت های پایین در مرکز خرید بیگ سی پیدا کنید در ضمن بدانید که این مرکز خرید محصولات با ارزشی را فراهم کرده است در این مرکز خرید یک پارکینگ وجود دارد که شما می توانید وسیله نقلیه خود را در آن پارک کنید و با خیالت راحت به خریدتون برسید.

 

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

Singapore Zoo

برای بیشتر مردم سفر فقط به معنی حضور در جایی دور از محل زندگی به شمار نمی‌رود، بلکه سفر به معنی تماس نزدیک با طبیعت، سایر فرهنگ‌ها و مردم است. یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های نیمه‌طبیعی را در سراسر دنیا می‌توان باغ وحش‌ها دانست.باغ وحش سنگاپور واقع در مالزی یکی از 10 باغ وحش های معروف دنیاست،که از جداب ترین دیدنی های سنگاپور به شمار میرود. برای مشاهده آن میتوانید در تور مالزی سنگاپور ما شرکت کنید.در سنگاپور نوزادان حیواناتی وجود دارد که نسل آنها در حال انقراض است. حیواناتی که در جاهای دیگر دنیا به ندرت یافت می‌شوند یا دست‌کم در باغ‌وحش‌ها و از نزدیک نمی‌توانید آنها را ببینید.
http://malaysia12.com

باغ وحش سنگاپور

باغ‌وحش سنگاپور پیش‌تر به باغ جانورشناسی سنگاپور شناخته شده بود. و به طور معمول به نام محل آن “ماندای“، به باغ‌وحش ماندای معروف شد.این باغ‌وحش 27 ژوئن 1973 در منطقه‌ای سرسبز و پوشیده از گیاهان مختلف به مساحت 28 هکتار گشایش یافت،سپس 40 هکتار جنگل هم به آن اضافه شد و باغ‌وحش توسعه یافت.

http://malaysia12.com

باغ وحش سنگاپور

طراحان این باغ‌وحش پیشرفته از ابتدا محیط طبیعی مناسبی را برای انواع گونه‌های جانوری در آن در نظر گرفته بودند.اکنون باغ‌وحش سنگاپور 315 گونه مختلف جانوری را در معرض دید گردشگران گذاشته،بطوری که بیشتر این جانوران به طور آزادانه در محیطی باز زندگی می‌کنند.

باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور

آنها از روش‌هایی پیشرفته و طبیعی برای نگهداری و به نمایش گذاشتن جانوران استفاده کرده‌اند و بازدیدکنندگان می‌توانند در محیطی همراه با امنیت از دیدن این جانوران لذت ببرند.قابل ذکر است که گردشگران هم به صورت پیاده می‌توانند به دیدن حیوانات بروند و هم با ماشین‌های ویژه‌ای که باغ‌وحش برای این منظور تهیه دیده است.

http://malaysia12.com

باغ وحش سنگاپور

اعم از تراموا یا واگن برقی، قایق،استفاده از اسب‌های پا کوتاه و کوچک و کالسکه‌هایی که با اسب کشیده می‌شود.طراحان برای جدا کردن محیط جانوران و فاصله گذاشتن آنها از بازدیدکنندگان از مانع‌های نامرئی، گودال‌های بزرگ حفاظتی و شیشه‌های بزرگی که پس‌زمینه‌ای از جنگل دارد و… استفاده کرده‌اند.

http://malaysia12.com

باغ وحش سنگاپور

محوطه نگهداری از حیوانات باغ‌وحش سنگاپور از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است که عبارتند از: طبیعت دور افتاده استرالیا؛ (سرزمین گربه‌ها) پلنگ، کاراکال، جگوار و شیرکوهی، فیل‌های آسیایی، خرس‌های قطبی، (قلمرو نخستین‌ها) گونه‌های مختلف میمون و شامپانزه، میمون‌های دماغ دراز، (باغ خزندگان) گونه‌های مختلف تمساح‌ها، مارها، مارمولک‌ها و لاک‌پشت‌ها، (جنگل شکستنی) انواع لمور، روباه و کانگورو؛ (آفریقای وحشی) شیر، یوزپلنگ، کرگدن، زرافه و گورخر و بالاخره ببر سفید.

http://malaysia12.com

باغ وحش سنگاپور