سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

زیباترین جزایر تایلند

تایلند یکی از زیباترین کشورهای جهان است . این کشور دارای جزایر زیادی است که از زیباترین جزایر هستند . پوکت و سامویی از بزرگترین جزایر تایلند به شمار می روند . در ادامه مطلب با زیباترین جزایر تایلند آشنا خواهید شد . 

کو یائو نوی

  
ادامه مطلب ...

هتل 4 ستاره فور سیزن ریزورت دبی

هتل فور سیزن ریزورت دبی هتلی زیبا در سامویی است که در نزدیک ساحل شمال غربی سامویی قرار دارد . در اطراف هتل باغ های استورایی زیبایی خواهید دید که همین باعث ایجاد مکان آرامش بخشی برای میهمانان می باشد . 30 دقیقه فاصله هتل تا فرودگاه می باشد . در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری در مورد این هتل خواهید دید . 

هتل فور سیزن ریزورت کو سامویی

ادامه مطلب ...

4 جاذبه رایگان پوکت

دماغه پرومتپ

تصور کنید بالای صخره ای ایستاده اید و از مناظر دیدنی اقیانوس لذت می برید . این کار نیز رایگان است ! دماغه ترومپت یکی از معروفترین مکان های پوکت است که در جنوب پوکت قرار دارد و لذت واقعی به گردشگران تور تایلند می دهد ، به خصوص برای عکاسان . یک فانوس دریایی با تعدادی از مصنوعات تاریخی نیز در فضای باز وجود دارند . ورود به فانوس دریایی نیز رایگان است . سعی کنید در لحظه طلوع یا غروب آفتاب در دماغه ترومپت باشید و صحنه های به یاد ماندنی را به ثبت برسانید . شبه جزیره پرومتپ کپ از ساحل راوای در حدود 2 کیلومتر فاصله دارد .

5 چیز رایگان در پوکت
سواحل پوکت

سواحل پوکت یکی از بهترین ها در تایلند است و بخش مهم و جالب سفر به جزیره پوکت را تشکیل می دهد . ساحل یکی از بهترین چیزهایی که در پوکت انجام می شود . از ساحل آرام ساوین به ساحل محبوب پاتونگ ، انتخاب کنید و ساعاتی را بدون هیچ هزینه ای در سواحل بگذرانید . پیشنهاد می کنیم در طول روز در برخی از سواحل آرام تر مانند کمالا ، کالی ، کتا نوی و نای هان وقت بگذرانید . ساحل موز یکی دیگر از سواحل زیبا و آرام واقع در جزیره مرجانی است که در 3 کیلومتری جنوب شرقی پوکت قرار دارد . این ساحل مناسب برای گذراندن زمان پر از آرامش و دیدن غروب خورشید است .

5 چیز رایگان در پوکت

 
شهر قدیمی پوکت

اگر فراتر از نقاط توریستی معمولی فکر می کنید ، پیشنهاد می شود از شهر قدیمی پوکت و جذابیت های معماری اروپا ، دیدن کنید . ترکیبی از فرهنگ های تایلندی ، چینی ، هندی و … را در این شهر می توانید ببینید . در مکان های تاریخی به طور رایگان بازدید کنید . هنگام بازدید از این شهر دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید . از جذابیت های این شهر معماری ساختمان های آن است که از شهرهای اروپایی الهام گرفته است و برای گردشگران بسیار جالب است .

5 چیز رایگان در پوکت

بودای بزرگ در تپه ناکرد

آماده بازدید از مجسمه بزرگ بودا که در بالای تپه ناکرد است ، هستید ؟ اینجا یکی از مهمترین مکان های دیدنی پوکت است . این مجسمه با ارتفاع 45 متری خود ، شاید بزرگترین مجسمه بودا در تایلند باشد . مجسمه را به راحتی می توان از فاصله دور هم دید . علاوه بر شکوه و جلال ، پانورامای خیره کننده ای می توانید از بالای تپه ، بدون هیچ هزینه ای ببینید . سالانه گردشگران زیادی از این بودا دیدن می کنند .
 
5 چیز رایگان در پوکت