سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

مزرعه تمساح ها تایلند

  موزه دایناسورها که شامل گونه های متنوع دایناسورها و اسکلت های آنها است  هر روزه نمایش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتیک فیل ها در این مجموعه اجرا می شود.

این تصاویر ، نشان می دهد گردشگران در یک قفس چوبی که روی تعدادی بشکه پلاستیکی قرار دارد، به این خزندگان غول پیکر غذا می دهند. آنها گوشت را به انتهای میله هایی باریک آویخته اند و آن را به تمساح ها نزدیک می کنند. صدها تمساح نیز اطراف این قایق در حال پرسه زدن هستند.


 256132_213-qpr_1

ادامه مطلب ...

تور ویژه نمایشگاه گوانجو

برای ورود به هر کشور قوانین خاصی وجود دارد برای ورود به برخی کشورها نیازی به ویزا نیست برخی نیز قوانین بسیار سخت گیرانه ای نسبت به این موضوع دارند. برای ورود به کشور چین داشتن ویزای چین الزامی است.بهمین خاطر باید با توجه به نوع ورودتان از میان انواع ویزای چین یکی را برگزینید و همچنین مدارکی که برای ویزای چین به سفارت چین ارائه می‌شوند، باید به ترجمه‌ی رسمی زبان انگلیسی با مهر تائید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برسند و برای هر مدرک، یک فرم مخصوص تائید مدرک تکمیل شده و دو سری کپی از هر کدام موجود باشد و برای رفتن به نمایشگاه های چین حتما باید برای بلیط و ویزای چین اقدام کنید.

  • تاریخ برگزاری فاز 1 تور نمایشگاهی گوانجو در اکتبر : 13 الی 20
  • تاریخ برگزاری فاز 2 تور نمایشگاهی گوانجو در اکتبر : 20 الی 28

تور ایوو چین

ایوو شهری تجاری در ۳۰۰ کیلومتری جنوب غربی شانگهای در استان زجیانگ Zhejiang شرق چین است. ایوو را به بزرگترین شهر عمده فروشی جهان می شناسند ایوو به شهر بازارهای پرجنب و جوش و بازارهای مصرفی کوچک معروف است و ممکن نیست چیزی که می خواهید را در بازارهای متعدد این شهر پیدا نکنید.

خدمات تور چین ایوو

 

  • هزینه اتاق سه تخت 100 هزار تومان کمتر از اتاق دو تخت می باشد.
  • پرواز مستقیم اًَپیمایی ماهان
  • اقامت در هتل لوکس پنج ستاره Yiwu Hotel شهر ایوو می باشد.

 

خدمات تور:

  • ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه شانگهای به ایستگاه قطار ایوو
  • بلیط قطار شانگهای به ایوو بصورت رفت و برگشت
  • تور لیدر انگلیسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای انفرادی و در برخی موارد گروهی

 

گشت های تور ایوو : هیچ گشتی وجود ندارد همچنین ترانسفر از ایستگاه قطار ایوو به هتل در شهر ایوو بصورت رفت و برگشت بعهده مسافر می باشد و جهت اطلاعات بیشتر از تور چین با ما همراه باشید.

خانه مقدس حقیقت پاتایا- Sanctuary of Truth In Pataya

پاتایا از شهرهای زیبای تایلند می باشد و جاذبه های شگفت انگیز و فوق العاده ای دارد که نمی توان از آن گذشت. یکی از دیدنی های تایلند ، خانه مقدس حقیقت پاتایا است. خانه حقیقت پاتایا توسط میلیونر تایلندی Khun Lek Viriyaphant که بسیار علاقمند به حفظ فرهنگ و تاریخ تایلند بوده ، ساخته شده است.

1441179067_pattaya-qpr

خانه مقدس حقیقت پاتایا یک ساختمان چوبی غول پیکر و شگفت انگیز در ساحل دریا در بخش شمالی پاتایا است . این بنا که از دیدنی های پاتایا می باشد در برابر باد و نور آفتاب در ساحل دریا بسیار مقاوم است. بلندترین نقطه این ساختمان 105 متر ارتفاع دارد.

y-6-qpr

این ساختمان با ابتکار و خلاقیت تایلند باستان ساخته شده و در هر اینچ مربع از ساختمان با مجسمه های چوبی کنده کاری شده پوشیده شده است. تمام کنده کاری های ظریف آن با دست انجام شده است. هدف از دکوراسیون این ساختمان با مجسمه های چوبی کنده کاری شده ، استفاده از فرهنگ و هنر و انعکاس چشم انداز دانش و فلسفه شرقی است.

خانه مقدس حقیقت پاتایا

خانه مقدس حقیقت پاتایا مانند معبد تزئین شده است و سبک معماری آن از اعتقادات بودایی و هندی الهام گرفته است. هر یک از 4 گوشه آن دارای یک برج با چهره های تایلندی ، کامبوج ، باورهای هندی و چینی و افسانه ها می باشد.

با بازدید از خانه مقدس حقیقت پاتایا، یک سفر به یاد ماندنی با تعداد زیادی عکس داشته باشید. این مجموعه عظیم به بسیاری از هتل های پاتایا نیز نزدیک می باشد که با اقامت در این هتل ها به راحتی می توانید برای بازدید این مجموعه بروید.

خانه مقدس حقیقت پاتایا

اگر تمایل به شرکت در تور پاتایا دارید، با شماره 88548853 تماس بگیرید.

سوغات شانگهای چین- Top Souvenirs in Shanghai

در تور چین اگر مقصد سفرتان شانگهای ست .شانگهای بزرگترین شهر چین می باشد که در آن می توانید کلی اجناس عجیب و غریب و تاریخی پیدا کنید و بعنوان هدیه و سوغات برای دوستان بیاورید این سوغاتی ها در مراکز خرید شانگهای هم پیدا می شود فقط حواستون باشه که اجناس تقلبی بهتون نفروشند پس بهتر است بدانید سوغاتی‌های شهر شانگهای عبارتند از ظروف لاکی ،کوبلن ملیله دوزی پشمی،چوب کنده کاری شده و .. که در قسمت زیر شما را با سوغاتی های شهر شانگهای آشنا خواهیم ساخت.
 

1. چوب کنده کاری شده

صنایع دستی کنده کاری شده در مراکز خرید شانگهای به چند دسته تقسیم می شوند: چوب سفید، چوب درخت ماموت و چوب شمشاد.این کنده کاری ها که با ابزار برش و به وسیله دست انجام می شود و به شکل مجسمه ها و تزئینات چوبی در می آیند.

 


2. ظروف لاکی

هنرمندان در سراسر دنیا ، کلکسیون ظروف لاکی رو به خوبی میشناسند و محصولی از بهترین تکنیک های ساخت صنایع دستی به شمار میرود. نوعی لاک روی ظروف چوبی نقش ایجاد میکند و به اون برق و درخشش می دهد.

 


3. کوبلن ملیله دوزی پشمی

کوبلن ملیله دوزی پشمی یکی از معروف ترین صنایع دستی و هنری چینی هست. در اینجور کوبلن ها معمولن مناظر دیدنی چین و یا شخصیت های معروف رو میدوزند.کالاهای کوچیک، رو مبلی، کیف پول  و کیف دستی رو هم از این روش میدوزند.



4. صنایع دستی نی باف

منطقه جیادینگ شانگهای، در ژوهانگ یه مکان معروف برای صنایع نی باف هست. این صنایع دستی نمادی از شهر جیادینگ هستند. سبک بی عیب و نقص و خاص این صنایع هنری، اون رو به بهترین سوغات شانگهای تبدیل کردند.