سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

بدترین بازارهای توریستی در پکن

بدترین بازارهای توریستی در پکن

هر توریستی وارد شهر پکن می شود نا خودآگاه و ناچارا خود را در بازارهای توریستی این شهر می بیند. بازارهایی در چند طبقه و متنوع با شیوه ای کاملا متفاوت در فروش که نمونه هایی از آن را در کمتر جایی از دنیا می بینید. فروشندگانی بی ادب و پر رو ، دروغ گو و متقلب ، گرانفروش و شیاد ، پرخاشگر و گاهی فحاش که با شیوه های کاملا ناجوانمردانه و کاملا حق به جانب به فروش اجناس خود مشغولند. نظر به اینکه توریستهای زیادی در سال های متمادی به این بازارها آمده اند همه فروشندگان از مکالمه زبان انگلیسی نسبتا خوبی برخوردارند و سعی کرده اند از هر جایی از دنیا چند کلمه ای برای جلب مشتری فرا گرفته باشند و اغلب چند کلمه ای فارسی برای خودشیرینی حرف می زنند. هیچ مسافری خوشحال و راضی از این بازارها بیرون نیامده است و هیچ قیمتی در این بازارها قیمت واقعی نیست. از شیوه بی در و پیکری و بی قانونی مطلق برای فروش در این مکان ها استفاده می شود. شاید در یک خرید و در لحظه های اول از یک معامله راضی شوید ولی این رضایتمندی فقط برای چند لحظه است چون به فروشنده بعدی که برسید متوجه خواهید شد چه کلاهی سرتان رفته است و فروشنده بظاهرخوب شما چه ادم متقلب و دروغگویی بوده که با شیوه شیادی فقط قصد فروش جنس را به شما داشته و اگر برگردید فقط یک جمله می شنوید ( این با آن متفاوت است).

این شیوه فقط در این بازارها متداول است و در بقیه جاهای پکن و یا شهرهای دیکر چین این طور نیست. نام این بازار ها به این شرح است.

  • سیلک مارکت
  • یاشو مارکت
  • هونچیا مارکت

 

سالن شادی بی نهایت معبد لاما

سالن شادی بی نهایت معبد لاما

این سالن آخرین سالن از مجموعه سالنهای معبد لاما هست که در بالاترین قسمت این معبد قرار گرفته است و در 3 طبقه و 2 غرفه کوچکنر است.در سالن اصلی این قسمت مجسمه ای از Maitreya قرار دارد که به عنوان هدیه ای از طرف Dalai به پادشاه Qianlong  فرزند امپراطور Yongzheng بوده است.این مجسمه بسیار زیبا از یک درخت صندل بسیار نادر تهیه شده است .یکی دیگر از زیبائیهای این ساحل دیواری است که بر روی آن تصویر 99 اژدها منبت کاری شده است و از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و سالانه بیش از چند هزار توریست تور چین این دیدنی هرا جزو برنامه گردششون قرار میدن.


غواصی در پاتایا

غواصی در پاتایا

Scuba Diving


غواصی معروف ترین ورزش آبی در تایلند است. و تجربه ای ست که شما هرگز آن را فراموش نمی کنید. در سفر به تایلند حتما این ورزش آبی را تجربه کنید چرا که دنیای زیر آب یک دنیای جدید بر روی دیدگان شما باز می شود. و عجیب ترین موجودات زیبای آفرینش در این فضای بی وزنی درانتظار شما هستند.صخره های آبی ، مرجان ها ، رنگهای درخشان با ماهی های رنگارنگ شما را شگفت زده کرده و انتظار مواجه با حیوانات عظیم الجثه ،نهنگهای دریایی وحتی کوسه ها را داشته باشید .در تور تایلند ما شرکت کنید چرا که ما بهترین برنامه ریزی را برای لذت هر چه بیشتر شما در تایلند داریم.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

تایلند کانون مرکزی برای غواصی در آسیای جنوب شرقی محسوب می شود . هزاران انسان هر ساله در تایلند غواصی را آموزش می بینند و غواصان فوق العاده ای می شوند . فروشگاه های فراوانی برای فروش لوازم غواصی در سرتاسر جزیره جنوبی قرار دارند .غواصی در تایلند ورزشی رقابتی است و هنگامی که گواهینامه غواصی تان را دریافت میکنید می توانید از آن به منظور غواصی کردن در تمام جهان استفاده کنید.این ورزش آبی در تمامی طول سال انجام می شود .در دریای آندامان بهترین زمان برای غواصی از ماه اکتبر تا ماه آوریل و در خلیج تایلند از ماه می تا سپتامبر است به عبارت دیگر غواصی در تمام طول سال در جریان است.شما می توانید در تمام فصول درعمق 18-30 متر و 6-10 متر غواصی کنید . از دیگر تفریحات تایلند می توان به چتر بازی در پاتایا و اسکی روی آب اشاره کرد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

غواصی در تایلند

غواصی در پوکت

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

هتل زینگ پاتایا

هتل زینگ پاتایا

Hotel Zing

هتل زینگ یکی از هتل های پاتایاست . دارای موقعیت مکانی خوب است و همچنین با امکانات کامل و کافی دارای قیمت مناسب می باشد.این هتل 3 ستاره تنها 10 دقیقه پیاده با ساحل پاتایا فاصله دارد. و برای کسانی که به ساحل زیبای پاتایا علاقه دارند پیشنهاد می کنیم. در تور تایلند ما شرکت کنید تا بهترین اقامت را برای شما در تایلند فراهم کنیم.
http://thaitor.ir

هتل زینگ پاتایا

http://thaitor.ir

هتل زینگ پاتایا

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

این هتل دارای استخر روباز برای افتاب گرفتن است. همچنین در این هتل خدمات ماساژ نیز انجام می شود. همچنین اینترنت و پارکینگ رایگان در دسترس است. خدمات اتاق شامل حمام با لوازم بهداشتی یخچال تلویزیون صفحه تخت چایی ساز در برخی اتاق ها گاو صندق می باشد خشگ شویی در این هتل انجام می شود ورود حیوانات به این هتل ممنوع است .45 هم چنین کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و تایلندی می باشند . دقیقه با فرودگاه Suvarnabhumi  فاصله دارد.با اقامت در این هتل تعطیلات خوبی را در کنار ساحل پاتایا برای خودرقم بزنید.

http://thaitor.ir

هتل زینگ پاتایا

http://thaitor.ir

هتل زینگ پاتایا

http://thaitor.ir

هتل زینگ پاتایا

موزه تاریخ شهرداری شانگهای

موزه تاریخ شهرداری شانگهای

Shanghai Municipal History Museum

موزه تاریخ شهرداری شانگهای یکی از برترین دیدنیهای شانگهای چین در ناحیه پودونگ در مساحتی به بزرگی 10000 متر مربع ایجاد شده است این موزه با هدف نشان دادن و نگه داری از تاریخ شانگهای چین می باشد. که مهمترین قسمت این موزه به بررسی و نشان دادن دوره تاریخی شهرشانگهای در فاصله زمانی سال 1860 الی سال 1949 میلادی می پردازد.

در این موزه نه تنها به گذشته بلکه به آینده شانگهای و آمال و آرزوها و اهدافی که برای شهر شانگهای در نظر گرفته شده است. نیز پرداخته می شود. و به همین منظور ماکت آینده شانگهای را در قسمتی از این موزه تهیه کرده اند. که در نوع خود جالب است. برای دیدن این موزه حداقل یک ساعت وقت از توریستهای تور چین میگیره و یکی از جاذبه های گردشگری چین به شمار میرود.

نشانی موزه تاریخ شهرداری شانگهای

  • آدرس موزه تاریخ شهرداری: Zero-meter hall of the Oriental Pearl TV Tower, No. 1 Century Boulevard

 

  • ساعت بازدید: از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 عصر می باشد.
  • ورودیه: مبلغ  35 یوان می باشد.