سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

مهمترین جاذبه های خارق العاده تایلند

1- آداب و رسوم

آماده سازی غذاهای برنجی ، انواع دسرهای عجیب و غریب و تحویل دادن به راهبان بودایی بخش جدایی ناپذیری از شیوه زندگی در تایلند است . بخش عمده ای از فرهنگ تایلندی اهمیت بودیسم را در جریان طبیعی زندگی نشان می دهد .


2- ماساژ تایلندی و اسپا

تایلند مترادف با سلامتی است . ماساژ تایلندی و اسپا در سراسر جهان مشهور هستند و اکنون بخش مهمی از گردشگری تایلند نیز به شمار می روند . برای کسانی که به دنبال آرامش و انرژی های ذهنی و جسمی خود هستند و سلامت خود را در بین زیبایی های طبیعت زیبایی ترسیم می کنند ، تایلند جایی است که باید بروند .


3- جشنواره ها

تایلندی ها دوست دارند جشن بگیرند و تقویم خود را با جشن های متعددی در طول سال تنظیم کرده اند . جشن آب ، سال نو را در تقویم تایلندی نشان می دهد و در 13 تا 15 آوریل جشن گرفته می شود .

پایان غسل تعمید بودایی با یکی از رویدادهای برجسته ترین تایلند به نام “مسابقه قایقرانی بین قایق سواری در رودخانه چائو فرایا” در ماه سپتامبر جشن گرفته می شود.


4- جاذبه های تاریخی

درست است که جشنواره های تایلند از فرهنگ های مختلف نشات گرفته است . اما این واقعیت را نباید کتمان کرد که در سایت های تاریخی تایلند تاثیر بزرگترین تمدن های تایلند ، هند و چین را می توان دید . تایلند دارای مکان های تاریخی زیادی است که بعضی از آن های به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده اند . 


5- سواحل

در فیلم های عجیب و غریب دیده اید – ترانه ی رویایی با سواحل زرق و برق دار در پس زمینه . خوب ، این یک رویا نیست، این سواحل واقعی هستند و می توانند در تایلند پیدا شوند! لذت بردن از خورشید ، شنی و سرسبز بودن سواحل تایلند .


7- طبیعت

سبز بسیار زیبا … آبی بی نظیر … قهوه ای خشن … و رنگ نیمه شب – بخشی از تصویر از زیبایی های تایلند است . بر روی یک فیل سوار شوید و چشم اندازهای الهام بخش حیات وحش امفانگ و تانگ یای لذت ببرید ؛ یا به آرامی روی یک قایق بامبو در امتداد رودخانه چیانگ مای حرکت کنید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.