سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

وقت سفارت امریکا

وقت سفارت امریکا

چگونگه از سفارت آمریکا ویزا آمریکا بگیریم؟



با توجه به این  موضوع که ایالات متحده آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد. عزیزان ایرانی برای اخذ ویزای امریکا می توانند به تمامی سفارتخانه ها و کنسولگری های ایالات متحده در هر جای دنیا که ویزا توریستی صادر می کنند مراجعه کنند، وقت مصاحبه بگیرند و درخواست دریافت ویزای خود را ارائه دهند. با این حال، اگر به زبان انگلیسی و یا زبان رایج کشوری که قصد دارید از آنجا درخواست ویزای خود را ارائه دهید، مسلط نیستید، باید توجه داشته باشید که عدم آشنایی افسر کنسولی مصاحبه کننده با شرایط داخلی کشور ممکن است سبب شود تا اثبات این موضوع که شما واجد شرایط لازم جهت دریافت روادید هستید، دشوارتر باشد. افسرهای کنسولی سفارت آمریکا در دبی و آنکارا و ارمنستان به زبان فارسی صحبت می کنند، و بسیاری از ایرانیان متقاضی دریافت روادید غیرمهاجرتی به این دو شهر مراجعه می کنند.

اداره مهاجرت آمریکا در حال حاضر به ایرانیانی که قصد سفر به امریکا را دارند توصیه می کند در یکی از ۳ کشور امارات یا ارمنستان یا ترکیه اقدام به اخذ وقت سفارت کنند و درخواست ویزای خود را در یکی از این ۳ کشور ارائه کنند. با توجه به این موضوع توصیه میشود از اخذ وقت سفارت آمریکا در سایر کشور های اروپایی یا آسیایی اجتناب کنید.

روند اخذ ویزای توریستی امریکا به این صورت است که ایتدا از نزدیکترین سفارتخانه و یا کنسولگری ایالات متحده ، یعنی یکی از سفارتخانه ها در کشورهای همسایه ، وقت قبلی گرفته و هزینه درخواست ویزا را پرداخت می کنند که این وجه غیر قابل استرداد است.در زمان مشخص شده  متقاضی، مصاحبه ای حضوری با افسر کنسولی خواهد داشت که افسر کنسولی برای تصمیم گیری در این زمینه که آیا متقاضی واجد شرایط لازم برای دریافت ویزا ی ایالات متحده است یا خیر، از او سوال هایی را خواهد پرسید و مدارک او را مورد بررسی قرار خواهد داد. پس از مصاحبه و انجام امور اداری لازم، در صورتی که متقاضی واجد شرایط لازم باشد، سفارتخانه و یا کنسولگری ایالات متحده برای او ویزا صادر خواهد کرد.



قوانین در همه ی کنسولگری ها یکسان است ، اما ممکن است روش ها متفاوت باشد.پس نگران نباشید و با تحقیق و بررسی برای اخذ ویزا امریکا با توجه به نزدیکی به کشور و مصاحبه فارسی و ... بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

ما از طریق کنسولگری امریکا در دبی برای گرفتن ویزای امریکا برای شما اقدام خواهیم کرد .چون کنسولی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا با هم رابطه ای ندارند، هیچ شرکت ، نهاد یا آژانس مسافرتی نمی تواند در روند صدور ویزا تاثیری داشته باشد.کار ما فقط آسانتر کردن مراحل اخذ ویزای توریستی آمریکا برای شما عزیزان است.

 

تجریش