سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

مهمترین تفریحات در پاتایا

پاتایا یکی از مهمترین شهرهای تایلند است که سالانه میزبان توریست های زیادی از سرتاسر جهان است . سایت های تاریخی از جمله معابد باشکوه ، سواحل زیبای پاتایا و جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد ، همه سعی در جلب رضایت توریست ها دارد . از دیگر جاذبه های پاتایا تفریحات فراوان آن است که خاطره های مهیجی رادر ذهنتان ثبت خواهد کرد . در ادامه مطلب می توانید مهمترین تفریحات در پاتایا را ببینید . 

 

 
   بازی بولینگ  باشگاه P.S

 

 بولینگ از ورزش های مورد علاقه همگان است . یکی از مهمترین باشگاه های پاتایا  P.S است . باشگاه بولینگ P.S  در جاده دوم پاتایا قرار دارد و این باشگاه بزرگترین باشگاه بولینگ پاتایاست . در این باشگاه  32 ریل بولینگ با امکانات استاندارد بین المللی وجود دارد . آبگرم و ماساژ، کافه و رستوران از دیگر امکانات باشگاه P.S می باشد . ساعت کار باشگاه از 10 صبح تا 12 شب است . 


تیراندازی در پاتایا


یکی دیگر از  ورزش های پرنشاط ، تیراندازی است . تیراندازی از ورزش هایی است که به تخلیه انرژی منفی تان کمک می کند . سالن تیر اندازی در جاده دوم پاتایا در همان سالن تئاتر تیفانی قرار دارد .   افراد بالای 18 سال می توانند با انتخاب اسلحه و به کمک اساتید به تیراندازی مشغول شوید و استعداد خود را در این زمینه محک بزنید.

 

تنیس در پاتایا

 

 هتل های پاتایا همگی دارای سالن تنیس هستند. از جمله هتل آماری ارکید پاتایا، هتل دوزیت تانی پاتایا، هتل منتین پاتایا، هتل سیام بیشور پاتایا .  علاقمندان به تنیس با پرداخت هزینه مناسبی می توانند از آن استاده کنند. 


بوکس تایلندی در پاتایا (موی تای)

 یکی از معروفترین ورزش های تایلندی ، بوکس است . بوکس تایلندی از جمله ورزش هایی است که به ترشح آدرنالین خونتان بسیار کمک می کند . بوکس تایلندی در برخی کلوب های ساحلی در واکینگ استریت، برای سرگرمی گردشگران تور پاتایا به برگزاری مسابقات بوکس می پردازد.

 

اسکی روی آب با کابل

 

به جز موج سواری، قایق سواری و... در سواحل جامتین و پاتایا ، می توانید به ورزش اسکی روی آب بپردازید که می توانید در آموزش اسکی در دریاچه ثبت نام کنید.

 

منبع:

http://thaitor.ir/

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.