سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

قایق سواری از تفریحات کرابی

یکی از تفریحات در کرابی قایقرابی است . تورهای تفریحی کرابی در کشف زیبایی ها بسیار موثر هستند . در قایق ها می نشینید و با آرامش خیال به جستجوی زیبایی ها می روید . کرابی نیز منطقه ای ویژه برای قایق سواری است که به همه مسافران توصیه می شود . در ادامه مطلب درباره جزییان قایق سواری کرابی بیشتر توضیح داده شده است . 

 در کرابی تایلند، در امتداد خط ساحلی می توانید به گشت و گذار با قایق های کرایه ای بپردازید و در طول مسیر مناظر زیبا و صخره های آهکی و غار های مخفی را ببینید. قایق سواری در کرابی یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات تایلند به شمار می رود که این قایق های امن توسط قایقرانهای ماهر و متخصص با مجوز رسمی و با علم بر جای جای این منطقه ، هدایت می شود.


تورهای قایقرانی کرابی در سه حوزه اصلی در اطراف حوزه عملیاتی لوقا در شمال استان AO Thalane (حرا و دره) در نوک جنوبی خلیج فانگ نا؛ بور ثور (غارهای آهکی قدیمی)؛ و کوه هنگ (یک جزیره با یک تالاب «پنهان» در مرکز آن) ارائه می شوند . در سفر با تور کرابی حتما قایقرانی را در برنامه تان جای دهید . سفری بسیار هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد و زیبایی های کرابی را از نردیک خواهید دید .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.