سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

آشنایی با جاهای دیدنی بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند . یکی از شهرهای پر جاذبه آسیایی است . این شهرستان جذاب نبض تپنده جنوب شرقی آسیا بین جهان توسعه یافته و در حال توسعه است. شهری پر از جاذبه ، مناطق دیدنی بانکوک ، توریستی و از شهرهای پر سر و صدا ، شلوغ، رنگارنگ و هیجان انگیز تایلند می باشد. 


بانکوک در کنار رودخانه چائو پرایا ، در حدود 40 کیلومتری خلیج تایلند واقع شده است. این رودخانه یکی از مکانهای دیدنی بانکوک محسوب می شود . بانکوک از آب وهوایی گرم وخشک برخوردار است. اوج گرما در ماه آوریل است و فصل سرد از ماه دسامبر آغاز می شود.

  
بانکوک علاوه بر ساختاری مدرن و پیشرفته، ساختار سنتی خود را نیز حفظ کرده که این امر خود زیبایی بسیاری به این شهر می بخشد و نظر بسیاری از توریستان و گردشگران تور تایلند را جلب می کند . بانکوک که شهر فرشتگان نیز نامیده می شود به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تایلند ، دارای جاذبه های بی حد وحصر، از جمله معابد، کاخ ها، بازارها، موزه ها و رستوران های زیبا می باشد.


جاهای دیدنی بانکوک همه ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند وآنها را سرگرم می کند. مردم این شهر نیز همیشه لبخند به لب دارند و با رویی گشاده  از گردشگران استقبال می کنند.در صورت سفر به تایلند و بانکوک با تور بانکوک می توانید از همه این مکان های دیدنی بانکوک دیدن کنید. چند مورد از مراکز دیدنی بانکوک عبارتند از :

  • معبد بودای زرین بانکوک
  • رز گاردن بانکوک
  • بازار شناور بانکوک
  • رودخانه کوای بانکوک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.