سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

مزرعه گوسفند در پاتایا

یکی از دیدنی های پاتایا که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است ، مزرعه گوسفند پاتایا است . این مکان به خصوص برای کودکان بسیار جذاب است و می تواند ساعت ها آن ها را سرگرم کند .  امزرعه گوسفند در حومه شهر ، در بزرگراه پاتایا – چونبوری واقع شده است . اینجا ساختی تقریبا کارتونی دارد . می توانید به داخل مزرعه بروید و حیوانات را از نزدیک ببیند و نوازش کنید . این مزرعه بسیار محبوب کودکان و خردسالان است . علاوه بر گوسفند ، حیواناتی نظیر بز ، الاغ ، اسب ، خوک ، خرگوش ، لاکپشت ، طوطی ، طاووس ، بوقلمون ، بوفالو و … در این مجموعه نگهداری می شوند . اگر در سفر با تور پاتایا کودکانتان همراه شما هستند ، بازدید از اینجا را در اولویت قرار دهید .

مزرعه گوسفند پاتایا

مزرعه گوسفند پاتایا

 مزرعه گوسفند پاتایا از دیدنی های تایلند ، در 8 ژوئن 2013 افتتاح شد . ساخت این مجموعه توسط کمپانی چانگ سیام بوده است . ساختمان های فانتزی زیبایی همچون طویله ، آسیاب بادی به سبک هلندی و اصطبل . می توانید اسب سواری کنید و با انواع حیوانات اهلی عکس بگیرید . اینجا مکانی بسیار عالی برای عکاسی است .  گذراندن روزی شاد و مفرح و لذت بردن کودکان را در این مجموعه را تضمین می کنیم . بچه ها همچنین می توانند در پارک بازی که در این مجموعه وجود دارد ، بازی کنند .

مزرعه گوسفند پاتایا

مزرعه گوسفند پاتایا

مزرعه پرورش گوسفند پاتایا یکی از دیدنی های پاتایا ست که به منظور تفریح خانواده ها ساخته شده است . برای رفتن به اینجا می توانید تور آن را از دکه های فروش تور داخلی بخرید . در این مجموعه رستوران ، مرکز استیک ، مرکز برگر وجود دارد . حتی یک بازار کوچک شناور در این مجموعه خواهید دید که می توانید انواع محصولات لبنی و خوراکی گوسفندان و حتی سوغاتی بخرید . اگر چه این مزرعه بیشتر محبوب تایلندی هایست ولی اخیرا مورد استقبال گردشگران تور تایلند نیز قرار گرفته است .

ساعت بازدید از مزرعه گوسفند پاتایا 

9 صبح تا 7 عصر

هزینه بازید از مزرعه گوسفند پاتایا

  • بزرگسالان 50 بات
  • کودکان 20 بات
  • کودکان زیر 110 سانتی متر قد : رایگان
مزرعه گوسفند پاتایا

عکس مزرعه گوسفند پاتایا

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.