سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

هتل 4 ستاره کاسا نیترا بانکوک

هتل کاسا نیترا بانکوک – Casa Nithra Bangkok یکی از هتل های لوکس تایلند است که در خیابان خوسان بانکوک واقع شده است . کاسا نیترا در لغت به مکانی گفته می شود که می توانید به دور از تشویش بهترین لحظات را سپری کرده و ریلکس کنید . اقامت در هتل کاسا نیترا در تور تایلند به شما این امکان را می دهد که علاوه بر برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی ، در معروفترین خیابان بانکوک باشید .


هتل کاسا نیترا بانکوک

 هتل کاسا نیترا یکی از هتل های 4 ستاره بانکوک است . این هتل با اینکه درجه 4 را دارد ولی در حد یک هتل 5 ستاره خدمات ارائه می دهد . یکی از بهترین ویژگی های هتل کاسا نیترا موقعیت آن است . به راحتی از هتل می توانید به مکان های دیدنی بانکوک بروید . فاصله هتل تا کاخ بزرگ نیز 2.4 کیلومتر می باشد . همچنین فاصله این هتل پات‌پونگ ۷ کیلومتر و تا فرودگاه سووارنابومی (Suvarnabhumi Airport) در حدود ۳۶ کیلومتر می باشد .


هتل کاسا نیترا بانکوک


هتل 4 ستاره کاسا نیترا بانکوک دارای 38 اتاق می باشد . اتاق های هتل با امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، تلویزیون ، تراس و حمام خصوصی مجهز شده اند . از دیگر امکانات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، اینترنت رایگان و استخر روباز اشاره کرد . پارکینگ هتل نیز رایگان می باشد . کارکنات هتل بسیار منضبط و خوش برخورد هستند و برای میهمانان هتل احترام بسیار زیادی قائلند . این هتل که از بهترین هتل های بانکوک است ، با توجه به خدماتی که ارائه می دهد ، قیمت بسیار مناسبی دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.