سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

ساحل لامای سامویی

ساحل لامای در جنوب ساحل چونییگ و شرق سامویی قرار دارد . این ساحل که دومین ساحل شلوغ تایلند می باشد ، مساحتی در حدود 6 کیلومتر دارد و از پر طرفدارترین دیدنی ای تایلند به شمار می رود . در لامایی جنوبی دو صخره بزرگ به نام های پدربزرگ و مادر بزرگ خواهید دید که بسیار زیبا هستند . از ویژگی های بارز این ساحل وجود صخره ها و مناطق ناهموار است که این امر باعث شده است که این ساحل مورد علاقه شناگران باشد . 

 

ساحل لامایی یکی از زیباترین سواحل تایلند است . این ساحل در همه فصول مخصوصا فصول گرم مملو از گردشگر می شود . این ساحل رستوران های زیادی دارد . از جمله رستوران های دریایی ، محلی و همچنین فست فود که غذاهای متنوعی را سرو می کنند و پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشند . راستی اینجا نیز برای خرید کردن مناسب است ، زیرا قیمت ها ارزانتر از چاونگ می باشد . 

کنید ای ساحل همچنین دارای هتل است . افتتاح چند هتل جدید ، باعث شده است که حق انتخاب بیشتری برای گردشگران به وجود بیاید . هر نوع سلیقه و هر بودجه ای که داشته باشید می توانید در این ساحل اقامت کنید . رفتن به این ساحل یکی از پیشنهاداتی است که ما به مسافران تایلند می دهیم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.