سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

هتل پرنس پالاس بانکوک - Prince Palace Hotel Bangkok

هتل پرنس پالاس بانکوک

Prince Palace Hotel Bangkok

هتل پرنس پالاس بانکوک بالای مرکز عمده فروشی مد جهانی در شهر قدیم بانکوک واقع شده و مشرف به چشم انداز کانال آب تاریخی ماهاناک است. دسترسی آسان به آزاد راهها موجب شده تا میهمانان این هتل که از پرطرفدارترین هتل های بانکوک است به راحتی به مراکز تجاری عمده پایتخت و فرودگاه دست یابند. هتل پرنس پالاس  جدا از ۳۰۶ اتاق و سوئیت، امکانات زیادی دارد که در این قسمت به توضیح درباره ی آن ها  می پردازیم.

موقعیت شهری هتل پرنس پالاس بانکوک در جوار محله‌ی چینی‌ها می باشد و به یک بازار آسیایی کاملا نزدیک است. سیام اسکوِر در جوار هتل است و مرکز شهر ۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در عرض ۴۵ دقیقه از هتل میتوان به فرودگاه رسید.اتاق های هتل پرنس پالاس با طراحی و دکوراسیون مدرن و تمیز تمام امکانات یک سوئیت را دارند.این اتاق های بزرگ مبله دارای تلوزیون صفحه تخت و سرویس بهداشتی تمیز و مرتب می باشند. که در تمام ساهات روز می توانید برای درخواست مرتب کردن اتاق به پرسنل پرنس پالاس اطلاع دهید.

http://thaitor.irhttp://thaitor.ir

910514_152_z-qpr

http://thaitor.ir

http://thaitor.irاین هتل دارای لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، گاوصندوق، کافه، خدمات صرافی، آسانسور، مرکز خرید، سوپرمارکت ، آرایشگاه می باشد. هم چنین دو رستوران با تهویه‌ هوای مطبوع و منوی انتخابیِ غذاهای محلی تایلندی و چینی که برای شما علاقه مندان به این نوع غذا ها انتخاب خوبی خواهد بود.

910514_145_z-qpr

910514_141_z-qprماساژ تایلندی در سرویس تمام هتل های تایلند وجود دارد اما شما با یک بار امتحان این ماساژ متوجه تفاوت آن با سایر خواهید شد. هم چنین سالن ورزشی و تناسب اندام هتل با انواع و اقسام دستگاه های ورزشی آماده برای سرویس دادن به گردشگران عزیز می باشد.

910514_122_z-qpr

910514_125_z-qprاز دیگر خدمات ویژه ی هتل پرنس پالاس بانکوک می توان به سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات برای عزیزانی که برای سفر کاری به این شهر آمده اند و یا سالن پذیرایی برای آن دسته از مسافران و گردشگرانی که می خواهند جشن به یاد ماندی را در این هتل برگزار کنند.910514_147_z-qpr

از سایر خدمات این هتل نمی شود چشم پوشی که کرد, این خدمات شامل:

    • پارکینگ برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند
    • استخر روباز با محوطه‌ی مخصوص شنای کودکان، سونا
    • تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای
    • برنامه‌های موسیقی زنده
    • تهویه‌ هوای مطبوع
    • خط تلفن مستقیم
    • گاوصندوق
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.