سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

5 پارک پکن برای قایق سواری

Top 5 Parks to Go Boating in Beijing

در پکن، پیدا کردن یه پارک خوب و قایق سواری زیاد سخت نیستش.پس چرا واسه تعطیلات به یکی از پارکهای زیبای پکن نریم تا از مناظر بی نظیرش لذت ببریم؟ تور چین نوروز 95 قصد داره جداگانه پارک هارو بهتون معرفی کنه که کدوم پارک برا عوض کردن حال و هوا خوبه و کدوم پارک فقط مخصوصه قایق سواریه .این پارک ها که در قسمت زیر براتون معرفی می کنیم جزد دیدنی های پکن هم محسوب میشن چون علاوه بر تفریح ی مکان دنج برا خوش گذرونیه حالا میخواین بدونین 5 پارک پکن برای قایق سواری! کدومن؟ با ما باشین.

 


1. پارک بیهای پکن

پارک بیهای یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پکن، با مساحت 7 کیلومترمربع، یه پار آبی بزرگ داره که در اطراف دریاچه بیهای ساخته شده. در پارک بیهای نه تنها با معماری باستانی پکن روبه رو میشین بلکه میتونین از باغ سلطنتی دیدن کنین و به قایق سواری در دریاچه مشغول بشین یا در برکه نیلوفر آبی ماهیگیری کنین.از قسمتهای مهم این پارک می توان به معبد یونگآن اشاره کرد که بزرگترین مجموعه این پارک را تشکیل می دهد و به معبد صلح نیز مشهور است. سمبل این پارک معبدی لامائی است که در بالاترین نقطه پارک قرار گرفته و 36 متر ارتفاع دارد و در سال 1651 ساخته شده و 2 قطعه از بدن بودا در این محل نگهداری می گردد این پارک سلانه تعداد زیادی از مسافرین تور چین را به خود جدب کرده است.



2. کاخ تابستانی پکن

کاخ تابستانی بزرگترین باغ سلطنتی چین به شمار میره.دریاچه کونمینگ ، در کاخ تابستانی، جذاب ترین پارک آبی شهر پکن هستش این دریاچه به مساحت 3000 هکتار، سه چهارم کل پارک رو در بر میگیره.در تابستان و پاییز، گردشگران زیادی برای تعطیلات به اینجا میان.قایقهای تفریحی، قایق های پدالی، قایق شارژی در کاخ تابستانی در دسترس هستن.



3. پارک بامبو بنفش پکن

پارک بامبو بنفش واقع در شیژیمن، یه پارک آبی تزیین شده با درختای بامبو هستش. این پارک ویژگی ها یه باغ طبیعی رو داره.. یه پارک بزرگ که یه سوم آن را دریاچه در بر گرفته.. اگه میخواین به این پارک برین، باید یه قایق از آبراه ملکه به سمت کاخ تابستانی سوار شین.برای تهیه بلیط هواپیما چین منتظر چی هستین؟



4. پارک زونگ شان پکن

پارک ژونگشان در غرب میدان تیان آن من قرار داره.یه باغ کلاسیک و زیبا و فریبنده.. پارک ژانگشان 40 قایق پدالی و شارژی رایگان در اختیارتون میذاره.. در فصل بهار قایق سواری در این دریاچه خیلی لذت بخشه و گلهای کنار ساحل و معماری قدیمی این منطقه، جون میده واسه عکاسی.



5. پارک لیانهوچی پکن

پارک لیانهوچی قبلن به دریاچه غرب و یا دریاچه بزرگ معروف بود. یه جاذبه گردشگری بی نظیر در پکن که مناظر زیبایی از جنگل و دریا رو بهتون هدیه میکنه. امروزه به یه پارک آبی بزرگ در کشور چین تبدیل شده که پر از گل نیلوفر آبی هستش.نصف این پارک رو آب تشکیل داده.میتونین یه قایق اجاره کنین و همه جای این دریاچه رو بگردین.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.