سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

بلیط هواپیما گرجستان

بلیط هواپیما گرجستان

گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار داشته و پایتخت آن  تفلیس  است  آب و هوای گرجستان در تابستان معمولا تا  10درجه از تهران خنکتر می باشد. فصل بسیار مناسب برای سفر به گرجستان بهار و تابستان است ، چرا که هوا در این کشور گرم می شود و تفریحات آبی در گرجستان ، مخصوصا شهر باتومی بسیار لذت بخش است به همین خاطر در فصل تابستان بلیط هواپیما گرجستان فروش بسیاری دارد در ضمن کسی که قصد سفر به کشور گرجستان را دارد برای ویزای گرجستان اقدام کند.

33logo

1-thmbبلیط شهر های مختلف گرجستان با ایرلاین های مختلف

برای شهرهای مختلف گرجستان میتوانید بلیط گرجستان را از ایرلاین های مختلف تهیه کنید. این تنوع موجب می شود که مسافران عزیز حق انتخاب داشته باشند و بتوانند با توجه به هزینه و نوع ایرلاین ها و خدمات و امکانات ایرلاین ها بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنند.

flag_of_georgia-svg_1-logo

در زیر لیست ایرلاین های مختلف و شهرهایی که این ایرلاین ها به آنها پرواز دارند مشخص شده است. شما میتوانید ایرلاین را را که از آن راضی هستید انتخاب کنید، یا اینکه با توجه به اطلاعاتی که از سایت ها و آژانس های هواپیمایی بدست می آورید ایرلاین خود را انتخاب کنید و بلیط هواپیما را از آن ایرلاین تهیه کنید.

مصرایرلاین آتا

11logo

مصرایرلاین قطر

11logo

 

مصرایرلاین ترکیش

11logo

1-thmbدر حالت کلی قیمت بلیط هواپیما متغیر است، البته نباید ایرلاین ها، نوع کلاس پروازی و دیگر مواردی که در نوسان قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذار هستند را نادیده گرفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.