سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

دیدنی ترین جزایر در تایلند را از دست ندهید

تایلند از کشورهایی است که جزایر زیبای زیادی دارد . این جزایر در جذب گردشگر بسیار موفق عمل کرده اند . به علاوه زیبایی های طبیعی که این جزایر دارند ، امکانات آنها نیز در موفقیت آنها بی تاثیر نیستند . زیاد بودن جزایر انتخاب را برای گردشگران سخت کرده است . در این مقاله دیدنی ترین جزایر در تایلند را معرفی کرده ایم که می توانید پس از آشنایی با آنها برای انتخاب مقصدتان انتخاب بهتری داشته باشید . 


1. کوه فی فی

یکی از زیباترین جزایر تایلند کو فی فی است . این جزیره که در استان کرابی قرار دارد ، دارای  امکانات گردشگری فراوانی است . شنا ، غواصی ، قایقرانی ، صخره نوردی و ... از تفریحات کو فی فی هستند .  

 

2. کو لانتا 

یکی دیگر از جزایر زیبای تایلند ، کو لانتا است که یک ساعت با کرابی فاصله دارد . طبیعت سرسبز ، سواحل زیبا و دیدنی از ویژگی های این جزیره هستند . این جزیره مسکونی است و انتخاب خوبی برای گذراندن تعطیلات است . غواصی ، ماساژ ، قایقرانی و دیگر تفریحات آبی در این جزیره در اختیار گردشگران تور تایلند می باشد . 

 

3. کو چانگ 

سومین جزیره بزرگ تایلند است . این جزیره که در مرز کامبوج قرار دارد ، بسیار زیبا و دست نخورده است . پیاده روی جنگلی در این جزیره بسیار آرام بخش است . جنگل های سرسبز و وسیع ، آبشارهای زیاد ، صخره های مرجانی و سواحل شنی و ماسه ای از ویژگی های این جزیره است .  


4. کو لایپ 

اکثر گردشگران معتقدند کو لایپ زیباترین جزیره در تایلند است . این جزیره در  پارک دریایی Tarutao ، در جنوب تایلند واقع در مرز مالزی قرار دارد . طبیعت عالی و هتل های لوکی کو لایپ فرصتی بی نظیر است . شنا ، غواصی و ... برای گردشگران فراهم است . 

 

5. جزایر سیمیلان 

سیمیلان در 100 کیلومتری پوکت قرار دارد . این جزیره طبیعتی زیبا دارد . بهترین مکان برای غواصی و حمام آفتاب گرفتن است . شنا ، جت اسکی و موج سواری نیز از فعالیت های مهم جزیره هستند . 

 

6. کو سامویی 

کو سامویی جزیره اصلی تایلند است . سواحل عجیب و غریب با کلبه های کوچک و چوبی از ویژگی های بارز این جزیره است . این جزیره یکی از ایده آل ترین مناطق برای گذراندن ماه عسل است . طبیعت بسیار رویایی ، سواحل زیبا ، صخره های مرجانی ، درختان نارگیل فراوان ، هتل های لوکس ، رستوران های ستاره دار و باشگاه های ساحلی باعث جلب بیشتر گردشگران به این جزیره شده است . سامویی بهترین مکان در جهان برای یوگا و آبگرم است . این جزیره سالانه میزبان 1.5 میلیون نفر گردشگر از سراسر جهان می باشد .

 

7. کو پنگان 

کو پنگان به ساحل و تفریحات ساحلی اش شهرت دارد . علاقه مندان به کوهنوردی این جزیره را انتخاب می کنند . طبیعت دیدنی ، سواحل زیبا ، چشمه های معدنی و آرامش توصیف ناپذیر را در این جزیره خواهید دید . در این جزیره حتما ماساژ تایلندی را امتحان کنید . 

 

8. کو تائو 

کو تائو مورد علاقه شناگران است . این جزیره مکانی بسیار عالی برای یادگیری شیرجه است . حتی می توانید گواهینامه  PADI یا SSI Open Water از این جزیره دریافت کنید . حوضچه های شنی ، رستوران های شیک ، مکان های مناسب شیرجه ، شب زنده دارای عالی از ویژگی های این جزیره هستند . 

 

9. پوکت 

پوکت بزرگترین و شلوغ ترین جزیره در تایلند است . این جزیره سواحل شگفت انگیزی دارد که مجهز به استراحتگاه هایی راحت برای گردشگران  هستند . این جزیره از محبوب ترین مناطق گردشگری در تایلند است . بناهای تاریخی ، معابد باشکوه ، زمین های گلف ، سواحل زیبا ، تفریحات ساحلی ، هتل های لوکس و بهترین رستوران های جهان در جلب توریست ها بسیار موثر هستند . قطعا تور پوکت از محبوب ترین تورهای آسیاست که خاطره ای فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد . البته این جزیره از شهرهای گران تایلند است .

 

10. کو سی چانگ 

جزیره ای آرام در اطراف بانکوک . این جزیره آرامش خاصی دارد و اکثر بانکوکی های در ایام تعطیل به این جزیره می روند . سواحل شنی و روستاهای ماهیگیری از عوامل مهمی در جذب گردشگر هستند . 


منبع:

http://thaitor.ir/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.