سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

هتل ایندرا ریجنت بانکوک

هتل ایندرا ریجنت یکی از بهترین هتل های تایلند و هتل های 4 ستاره بانکوک است که در 1 کیلومتری شهر بانکوک قرار دارد . این هتل در حدود 20 کیلومتری فرودگاه بانکوک واقع شده است . ساختمان این هتل از بتن و شیشه ساخته شده و بسیار مدرن است . در شب این هتل بسیار نورانی می شود . لابی بزرگی دارد . 

هتل ایندرا ریجنت بانکوک دارای 450 اتاق است که بزرگ و  زیبا هستند . تمامی واحدها مبلمانی از چوب ساج و با امکاناتی مثل تهویه‌ی مطبوع مرکزی، گاوصندوق، وسایل تهیه‌ی چای و قهوه، خط تلفن بین‌المللی مستقیم، تلویزیون، یخچال و حمام با سشوار اختصاصی و وسایل بهداشتی مجهز شده اند . سوئیت ها فضای بیشتری از اتاق استاندارد ارائه میدهد اما تنها تخت ها دو نفره  هستند.

این هتل مرکز آبگرم دارد که با ویژگی های ماساژ سنتی تایلندی ، مواد بهداشتی برای  سلامت بدن و استراحت فضای مناسبی است. مهمان همچنین می توانید در باشگاه ورزش هتل تمرینات ورزشی خود را پیگیری کنند ، میز بازی اسنوکر و بیلیارد در هتل وجود دارد و سفرهای یک روزه در میز تور لابی هتل برنامه ریزی میشود  . هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت بانکوک دارای رستورانی است که انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند . در شب لذت بردن از موسیقی کلاسیک تایلندی همراه با نمایش سنتی تایلندی و صرف شام جالب است  صبحانه و ناهار را میتوانید از بوفه‌ انتخاب کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.