سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

سفر به سرزمین لبخندها

حرف دل من تور های مسافرتی

بلیط آمریکا ویژه افراد مقیم (سیتیزن)

بلیط آمریکا ویژه افراد مقیم (سیتیزن)

 

سیتزن های کشورهای آمریکایی معمولا یک ماه از سال را در آن کشورها میگذرانند، بهمین خاطر معمولا در ایامی که که مسافرت کم است ، برای مسافرت اقدام می کنند. بلیط هواپیما آمریکا به مقصد شهر های مختلف آمریکا و همچنین با ایرلاین های مختلف را میتوانید از طریق همکاران تهیه کنید.

 

 

 


 

 

ticket-icon6برای مسافرت به کشورهای آمریکایی رزرو بلیط هواپیما دغدغه های خاص خود را دارد. اینکه بلیط را با توجه به تاریخی که میخواهید و زمانی که مورد نظرتان است و همچنین با ایرلاینی که دلخواهتان است تهیه نمایید برای خیلی از مسافران اهمیت دارد. گاهی قیمت بلیط هواپیما و اینکه برای رسیدن به مقصد استاپ بین راه کمتری داشته باشند دلایلی هستند که مسافران برای خرید بلیط هواپیما آنها را مد نظر دارند.


http://ticket365.info/

 


 

ticket-icon6معمولا سیتیزن های کشورهای مختلف در اردیبهشت یا اوایل خرداد که بعد از تعطیلات فروردین است و یا در آبان ماه یعنی بعد از تعطیلات تابستانی که مسافرت کم است یعنی اصطلاحا در ایام لو سیزن هستیم و بلیط هواپیما نسبتا ارزان است، برای سفر خود آماده می شوند.

 

http://ticket365.info/

ticket-icon6 ایرلاین هایی که میتوان از آن ها بلیط هواپیما آمریکا تهیه کرد:

 

 

 

http://ticket365.info/

 

برای تهیه بلیط هواپیما اروپا و برای کسب اطلاعات درباره قیمت بلیط هواپیما با ما تماس بگیرید.

88744777

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

مطمئنا عزیزانی که مدام در سفر هستند و بیشتر سفرهای خود را هوایی و با هواپیما انجام می دهند، با اصطلاحات و عبارات مربوط به بلیط هواپیما آشنا هستند. در این مطلب سعی کردم مطالب لازم و جالب درباره بلیط هواپیما رو برای همه عزیزانی که به سایت ما مراجعه می کنند شرح بدم. امیدواریم که مطالعه این سایت جامع بتونه به همه مسافران کمک کنه تا سفرهای خوبی رو تجربه کنید.

ticket-icon5 انواع بلیط هواپیما

 

  • بلیط سیستمی هواپیما
  • بلیط چارتر هواپیما

بلیط سیستمی هواپیما : بلیط سیستمی از نظر قیمتی به سه دسته تقسیم میشوند.بزرگتر از 12 سال، 2 تا 12 سال و کوچکتر از 2 سال تقسیم می شود که دسته 2 تا 12 سال مشمول 50 درصد تخفیف است. قیمت بلیط سیستمی به طور ثابت بوده و قوانین ابطالش از پیش به تصویب سازمان هواپیمایی کشوری رسیده است.

بلیط چارتر هواپیما : منظور از بلیط چارتری بلیط هایی هستند که که آژانس های مسافرتی از قبل صندلی آنها را رزرو کرده اند، به همین خاطر نیز شرکت های هواپیمایی بر روی این بلیط ها تخفیفاتی به آژانس چارترکننده می دهند. در عوض آژانس چارتر کننده مسئول تکمیل ظرفیت آنهاست. قیمت بلیط چارتر به صورت شناور بوده و در زمان های کم سفر با کاهش نرخ همراه است.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید بهتر است به اینجا مراجعه کنید.

 

airplane-ticket-ticket

ticket-icon6بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

 

برای خرید بلیط هواپیما در زمانی خاص باید نکات مختلفی را در نظر داشت، از جمله این نکات میتوان به خرید بلیط در ایام خاص ( منظور تعطیلات) خرید بلیط در زوطهای خاصی در هفته و حتی خرید بلیط هواپیما در فصلی خاص اشاره کرد. تمامی این نکات را میتوانید در مطلب بهترین زمان خرید بلیط هواپیما بخوانید و از آن ها استفاده کنید.


ticket-iconخواندن بلیط سفر

 

یکی دیگر از کاربردی ترین مطالبی که میتوانیم در این مبحث در اختیارتان قرار دهیم ، این است که چگونه بتوانید بلیط خود را بخوانید. برای اینکار باید برخی لغات اختصاری را بشناسید و با برخی کلمات انگلیسی آشنا باشید. اینجا می توانید تمامی نکات مربوط به این مطلب را بخوانید و دیگر نگرانی بابت اینکه چطور مطالب مندرج در بلیط خود را بخوانید نداشته باشید.


ticket-icon9بلیط هواپیما ارزان

 

همانطور که میدانید از آنجا که هزینه های سفرهای هوایی نسبتا بالاست، اغلب کسانی که با هواپیما سفر می کنند به دنبال پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان هستند. باید در نظر داشته باشید که کاهش هزینه بلیط هواپیما با توجه به امکاناتی که شرکت های هواپیمایی ارائه می دهند امکان پذیر است( بعنوان مثال برخی شرکت ها با حذف برخی خدمات این امکان را به مسافر می دهند که بلیط ارزانتری برای سفر خود تهیه کند). از دیگر نکاتی که ممکن است برای کاهش هزینه بلیط کمک کند، تهیه بلیط در ایام لوسیزن(خلوت ) است .

برای اینکه اطلاعات مفصلی در این مورد هستید میتوانید مطالب زیر رو بخونید. مطمئنم بهتون کمک می کنه.

ticket-icon7رزرو بلیط هواپیما

 

اگه چرخی توی دنیای مجازی بزنید، میبینید که سایت های زیادی هستند که بلیط رو به صورت آنلاین رزرو می کنند. البته این مورد بیشتر در مورد بلیط های داخلی و چارتری صدق می کند. و برای رزرو بلیط هواپیما به صورت سیستمی باید حتما با افراد متخصص در این زمینه تماس بگیریم. شما میتوانید در مطلب رزرو بلیط هواپیما موضوع رزرو بلیط را بصوت کامل مطالعه کنید و نکات مربوط به رزرو بلیط هواپیما یا کنسل کردن رزرو را یاد بگیرید.

 

    ticket123آزاد سازی نرخ بلیط

 

یکی از قوانینی که به تازگی به اجرا درآمده است ، آزاد سازی نرخ بلیط هواپیماست .با رسمی شدن طرح آزادسازی قیمت بلیت هواپیما و اجرای این طرح، از این پس شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند با توجه به شرایط اقتصادی قیمت بلیط پروازها را تعیین کنند. هرچند ما هم مثل شما گوشمون پرشده بود از این جمله های که ” آزادسازی نرخ بلیط به معنی افزایش نرخ نیست بلکه به معنی انعطاف در قیمت هاست”،اما این موضوع قیمت بلیط هواپیما رو یه تکونی داد. و بعضی از افزایش 30 درصدی نرخ بلیط صحبت میکنن. میتونید با مطالعه مطالب زیر از کا اطلاعات این زمینه مطلع شوید.

 

ticket-price1قیمت بلیط هواپیما

 

و اما قیمت بلیط هواپیما ، یکی از دلایلی که این مطلب در قسمت آخر قرار دادیم این است که این موضوع به تمام مطالب بالا مربوط است. اینکه بلیط چارتر باشد یا سیستمی در قیمت بلیط هواپیما موثر است بلیط سیستمی معمولا قیمت ثابتی دارد. اما بلیط چارتر بست به اینکه فصل سفر است یا خیر ممکن است قیمت بالاتر و یا پایین تری نسبت به نرخ اصلی بلیط داشته باشد. تهیه بایز در زمان خاص در قیمت بلیط تاثیر گذار است، رزرو بلیط هواپیما نیز یکی از دلایل موثر در قیمت بلیط هواپیما است. بنابراین با خواندن مطالب سایت میتوانید اطلاعات کافی کسب کنید.

بلیط هواپیما نوروز 94 تمام نقاط دنیا

 بلیط هواپیما نوروز 94 تمام نقاط دنیا


airlines

 

برای سفر به گوشه کنار دنیا، پرواز خوب اولین گزینه برای بستن چمدان سفر است . برای خرید بلیط هواپیما باید موارد مختلف مد نظرتان باشد . در زیر به برخی از این موارد اشاره شده است.

ticket-icon3  اولین گزینه توجه به مدت زمان سفر است،آیا سفر طولانی است یا خیر. یکی دیگر از این موارد انتخاب ایرلاین مناسب است ، مورد دیگر که حتما باید به آن توجه کرد درجه پرواز یا همان کلاس پروازی است. اما چرا این مورد اینقدر مهم است . همانطور که می دانید با بالا رفتن کلاس پروازی به قیمت بلیط هواپیما هم افزوده می شود. از طرف دیگر در این کلاس های پروازی امکانات و خدمات بهتری در اختیار مسافران قرار می گیرید که یکی از گزینه های ویژه در سفراهای طولانی است.

http://ticket365.info/

 

 

ticket-icon6 برای سفرهای نوروز 94 از همین حالا اقدام کنید، همانطور که اطلاع دارید یکی از گزینه های بدست آوردن بلیط هواپیما ارزان برای سفر رزرو بلیط هواپیما مدتی پیش از سفر است. اگر میخواهید نوروز 94 به سفر بروید، همین حالا بهترین زمان برای بلیط هواپیما نوروز 94 است.

 

http://ticket365.info/

announcment-iconدر این قسمت لیست بلیط هواپیما به نقاط مختلف جهان را قرار داده ایم .امیدواریم بتوانیم به شما عزیزان برای گذراندن تعطیلات خوب کمکی کرده باشیم.